Заклад дошкільної освіти № 6 "Дзвіночок" загального типу ММР ЗО працює в дистанційному режимі.

Шановні відвідувачі сайту. Дошкільний навчальний заклад № 6 «Дзвіночок» рекомендує розширити можливості альтернативних моделей підвищення професійної майстерності педагогів та скористаттися дистанційною та інформальною формами самоосвіти.
За вказаними нижче посиланнями ви знайдете підказки, як можна організувати на час карантину підвищення своєї кваліфікації.
Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку wym-1587499060945
Педагогічні підходи до роботи з шульгою. wym-1587499171088
Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи wym-1587499442640
Психологічна готовність дитини до дитячого садка wym-1587499673162
Мама спокійна – спокійне дитя wym-1587499565410
Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення дошкільнят wym-158749975

ошл

Проєкт "Підвищення якості дошкільної освіти в Україні"
Серія вебінарів (зі сторінок інтернету)

Мета проєкту – підвищення обізнаності педагогічних працівників, які працюють в системі дошкільної освіти з міжнародною практикою у сфері якості дошкільної освіти.

1. Тема:«Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні».
Наталія Датченко–координаторка проєктів у сферізахисту дитини Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Оксана Корнєєва–кандидат педагогічних наук,завідуючазакладом дошкільної освіти № 31 «Мир» м. Костянтинівка, Донецької області.
wym-1587500045953
2. «Законодавство України в сфері дошкільної освіти»
Нерянова Світлана Іванівна, начальник відділу дошкільної освіти Головного управліннязагальної середньої та дошкільної освіти Міністерства науки і освіти України.Серед питань вебінару: огляд кроків до забезпечення дітей якісною дошкільною освітою; посилання на дослідження та листи Міністерства освіти і науки України, нормативно-правові акти, першочергові завдання з оновлення нормативно-правової бази. Актуальні проблеми діяльності закладів дошкільної освіти, концепція розвитку дошкільної освіти та новий Закон України “Про дошкільну освіту”.wym-1587500221477
3. «Європейська система якості освіти: дослідження і практика». Ми поговоримо про такі показники якості як доступність, інклюзивність, підтримка педагогічних кадрів, освітня програму, моніторинг та оцінка. Спікер вебінару:Наталія Софій– перший заступник директора Українського інституту розвитку освіти, канд. пед. наук. wym-1587500256947
4. «Середовище, що належить дітям». Спікер вебінару:Інна Горбенко– тренер-консультант Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»,співзасновник «Саду можливостей «Щастя Кідс». Під час вебінару ми поговоримо про організацію інклюзивного освітнього середовища, якебагато дослідників називають «третім учителем» – після батьків і педагогів. Коли йдетьсяпро організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі,іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальнесередовище. А це – якість взаємодії між вихователем і дітьми, батьками, взаємодії міжсамими дітьми, та те, наскільки освітнє середовище сприяє формуванню відповіднихцінностей, почуття відповідальності, поваги до багатоманітності. wym-1587500291600
5. «Специфіка процесу формування у дітей навичок, орієнтованих на сталий розвиток» Автор та ведуча вебінару: Гавриш Наталія Василівна – доктор педагогічних наук, професор. Про тему вебінару: за роки впровадження курсу “Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку” у практику роботи закладів дошкільної освіти педагоги ознайомилися з основними його ідеями і навіть частково почали реалізовувати їх. Проте педагогів, кому вдалося досягти успіху у формуванні в дітей навичок, орієнтованих на сталий розвиток,небагато. Чому? На вебінарі спробували дати відповідь на це та інші запитання. wym-1587500373826
6. «Лідерство в дошкільному дитинстві: чи варто виховувати лідерство змалку?» Цього разу мова піде про проблему лідерства в дитячому співтоваристві. автор Гавриш Наталія Василівна - доктор педагогічних наук, професор Про вебінар: проблема лідерствав дитячому співтоваристві є досить суперечливою, передусім з огляду на кардинально різні підходи до її розуміння і вирішення близькими до дитини дорослими - батьками і педагогами (у кожного з них свої очікування стосовно лідерства).У процесі вебінару розглянемо види лідерства, механізми та інструменти формування лідерського потенціалу дитини в дошкільному віці в контекстіформування її базових особистісних якостей. wym-1587500400330
7. «Убезпечені батьки = у безпеці діти» Спікер вебінару:Олена Нагула, кандидат психологічних наук, дитячий психотерапевт. Вебінар допоможерозібратись яксформувати у дітей навички безпечної поведінки, створити довірчі стосунки з ними, а також самим стати більш захищеними та свідомими. Сучасним дорослим– як батькам так і фахівцям– потрібна підтримка в тому, як навчити дитину захищатись. Допоможемо вам розібратися у таких питаннях: Як зрозуміти безпечно чи небезпечно? Які правила варто засвоїти дітям, аби бути в безпеці? Як вихователям говорити з батьками про небезпеку, особисті кордони, цінність власного тіла, навичку говорити «ні»,«хороші – погані» секрети, «коло довіри»? wym-1587500451917
8. «Як говорити з дітьми про коронавірус». Спікер вебінару:Ольга Косенчук, начальник відділу дошкільної та початкової освітиДержавна установа «Український інститут розвитку освіти», кандидат педагогічних наук. Вірус не дотримується географічних кордонів, він не обирає людей за національністю,групою інвалідності, віком чи статтю. Кожна людина у світі ставить перед собою питання –як захистити себе та свої родини від інфікування; як підготувати свою дитину до умовкарантину; як озброїти її знаннями щодо безпечної поведінки, як говорити з дітьми прокоронавірус? На ці питання будемо шукати відповіді у нашому вебінарі та намагатисьразомвідпрацювати чіткі та дієві інструкції щодо запровадження безпечної поведінкидитини. wym-1587500479026
9. «Як і чим зайняти дитину під часкарантину?» Спікер вебінару:Інна Горбенко,співзасновник, директор з інноваційної діяльності закладудошкільної освіти «Щастя Кідс», психолог, кандидат педагогічних наук. Авторзапропонує декілька ідей, як з користю провести час в компанії невгамовного малюка.Що цікавого вигадати і звідки черпати ресурси для стійкості та рівноваги, аби витримуватиусі дитячі примхи? Адже наше ставлення до дитини у цей період має бути ще більшпідтримуючим і спокійним, ніж зазвичай. Все, що дітям зараз потрібно – розуміння,підтримка, комфорт і любов. Ваш хороший настрій і позитивне оптимістичне налаштуванняна життя забезпечить комфортне перебування дитини удома. wym-1587500513451
Кiлькiсть переглядiв: 454

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.